KKK Fleet System (Masinapargi halduse) kohta

  • Kas Spotguard otisnguteenus on saadaval rahvusvaheliselt?

    Guard Systemsil on väljaõppinud töötajad Norras, Rootsis, Soomes, Taanis, Eestis, Lätis, Leedus ja Ungaris. Lisaks katab meie partnerite võrk Hollandi, Belgia, Bulgaaria, Saksamaa, Poola, Rumeenia, Serbia, Slovakkia ja Hispaania. Seega otsinguid saame korraldada peaaegu kõikjal Euroopas. Tingimused on riigiti erinevad.

  • Minu auto/mootorratas/veesõiduk vm. on varastatud. Mida ma pean tegema ?

    Kõigepealt palume teavitada vargusest Politseid ja kindlustusfirmat.Kui olete saanud politseist varguse registreerimise numbri, palun kontakteeruge Guard Systemsiga.

    Tel: +372 644 0143

  • Kas ma saan panna oma teenuse “ootele”?

    Teenuse võib ootele panna maksimaalselt üheks aastaks.

  • Kui kaua minu leping kehtib?

    Leping kehtib alates lepingu sõlmimises enamasti 1 aasta (kui lepingu spoel sätestatud teisiti) ja pikeneb automaatselt järgmiseks perioodiks, kui selle lõpetamisest pole kirjalikult teavitatud vähemalt 3 kuud enne uue perioodi algust.

  • How do I register the Spotguard, the first time?

    When the Spotguard is getting registered for the first time, you have to enter the Spotguard serial number and your customer registration information in the web form found in the activation page (guardsystems.no/aktivering) {Country specific} . The Spotguard serial number can be found on the unit. Your password and login credentials will be provided by GuardSystems Customer Service after registration processing.

  • Minu seade pole nähtav kui ma sisse login

    Palun kontrolli kas teenustasu on makstud . Kui teenustasu on makstud, siis palun võtke meiega ühendust.

  • Kuidas ma sisse login?

    Sisse logimiseks on vaja kliendi ID-d, kasutajanime ja parooli et logida sisse web keskkonda või App-i. See info saadeti  Teile kui esmakordselt sõlmisite SpotGuard lepingu.

    SpotGuard web-keskkond

    App Google Play-s

    App iTune-s

  • Kas ma saan panna oma teenuse “ootele”?

    Teenuse võib ootele panna maksimaalselt üheks aastaks.

  • Olen unustanud oma kasutajatunnuse / parooli, mida teha?

    Seni kui sinu õige telefoninumber on süsteemi salvestatud, on võimalus ise oma parooli taastada.

    1. Mine sisse logimise lehele: login.guardsystems.com
    2. Vali “Unustatud parool”
    3. login_forgotpw
    4. Sisesta oma telefoninumber (alates maa koodist +372) ja vajuta “Saada uus parool”:
    5. login_forgotpw_2
    6. Saad tekstisõnumi oma kasutajanime ja ajutise parooliga.
    7. Peale seda kui oled sisestanud oma kasutajanime ja ajutise parooli, palutakse sul valida uus parool.

     

     

  • Kuidas ma login sisse?

    Sisse logimiseks vajate järgmisi andmeid:

    • Kliendi ID
    • Kasutajanimi
    • Parool

    Keskkonda saab sisse logida mitmel moel:

    1. Ava URL: login.guardsystems.com
    2. Meie webilehelt: guardsystems.ee -> vali “Login” nupp ülal paremal (Vt. pilti):

     

    Juhul kui Teil on nii Fleet Süsteem kui ka Travellog, siis on olemas rippmenüü millest saab valida, millisesse keskkonda soovite sisse logida.  Valige keskkond ja logige sisse:

  • Ma ei ole saanud kasutajatunnuseid

    Palun võtke meiega ühendust: info@guardsystems.ee või helistades meile +372 640 9550 ja me aitame.

  • Kas ma võin oma seadmed ise paigaldada?

    Seadmeid paigaldada on lihtne, aga see nõuab siiski mõningaid tehnilisi teadmisi. Soovitused leiate paigaldusjuhendist. Kui paigaldusega tekib probleeme, siis palume meiega ühendust võtta.

  • Kuidas ma loon Waypoint’i?

    Kuidas ma loon uue Waypointi?

    1. Leia kaardilt koht, kuhu sa tahad uue Waypointi luua (nt. otsi aadressi järgi):
      waypoint_new_1
    2. Suurenda kaarti kuni näed selgesti seda piirkonda, kuhu soovid Waypointi luua. You can click on the tabaluku ikoonil et avada kaart sellel liikumiseks. Näpunäide: Kaardi suurendamiseks ja vähendamiseks saab kasutada ka hiire kerimisfunktsiooni:
      waypoint_new_2
    3. Nüüd kliki Waypoint ikoonil, mis on allpool pildil märgistatud punase ruuduga:
      waypoint_new
    4. Seejärel peaks Waypoint nupp muutuma siniseks ja hiire kursor on nüüd rist. Nüüd oledki valmis alustama!
    5. Kliki kaardil üks kord et määrata esimene punkt. Nüüd tekib sinine joon, mis järgneb su hiirele. Kliki nüüd kaardil nendel kohtadel, mida sa soovid lisada. Peale seda kui on valitud juba vähemalt 2 punkti muutub nendevaheline ala kaardil halliks. See tähendab et soovi korral võid selle nüüd salvestada kui waypointi. Kui soovid hiljem seda ala laiendada tuleb lihtsalt jätkata kaardil punktide klikkimist kuni on valitud soovitud piirkond. Piirkonna kuju osas mingeid piiranguid pole. Joon tekib ka viimase ja esimese punkti vahele.
    6. Kui oled oma piirkonnaga rahul -> Vajuta hiire paremat klahvi ja vali “Välju ja salvesta” (“Exit and Save”):
      waypoint_new_4
    7. Nüüd avaneb järgnev dialoogi aken, milles saad määrata oma Waypointi seaded:
      waypoint_new_5

      1. Waypoint: Waypointi nimi.
      2. Vai olek “Muuda”.
      3. Waypointi värv.
      4. Alarm kui: Siin saab määrata, millal soovite saada teavitusi. Võimalused on:
        • Teavitusi pole (Waypoint on määratud mitte aktviivseks)
        • Kui objekt siseneb Waypointi
        • Kui objekt väljub Waypointist
        • Kui objekt siseneb või lahkub Waypointist
      5. Export ID: Waypointi viitenumber mingis teises süsteemis, mis on seotud API-ga
      6. Mobiiltelefon: Juhuks kui teavitatakse SMS – ga. Vali olemasolevate kontaktide hulgast, kellele saadetakse SMS-teavitusi.
      7. E-mail: Teavitusteks e-maili teel – Vali olemasolevate kontaktide hulgast, kellele saadetakse teavitusi e-posti teel.
      8. Seotud objektid: Siin saad valida, millise dobjektid on antud waypointiga seotud.
      9. Uued objektid: Saab valida et uued objektid seotakse Waypointiga automaatselt.
      10. Perioodid: Määra millal Waypoint on aktiivne.

    Näide:
    waypoint_new_6

    1. Loodud Waypointe saab siin muuta, jne. (vaata punast ruutu):
      waypoint_new_7
  • Kuskohast ma leian Fleet Süsteemi kasutusjuhendi?

    Peaekraanil peale sisse logimist leiat evasakult poolt menüüst “Abi” (vt. allolevat pilti). Fleet Süsteemi Abi on näitab selle koha juhiseid, kus te parajasti süsteemis asute. Sinna liikumiseks võib vajutada küsimärki vastava välja juures.

    help_fleet

  • Menüü Funktsioonid

    Lisaks peamenüüle leiad vasakult poolt veel ühe menüü. Selline menüü sümbol menypunkt tähistab peidetud menüüd. Sümbolil klikkides avanevad need menüü read, mida saad kasutada just selles kohas.

     

    meny fleet

  • Kuidas ma saan näha kaardil oma SpotGuard seadet

    Logides sisse Spotguard App-i või Guardsystems Fleet-lehele kasutajatunnustega, mille saatsime Teile kui seadme leping meieni jõudis.

  • Miks minu Spotguard pole raporteerinud või on raporteerinud ebatäpselt?

    GPS satelliit signaali tehniliste iseärasuste tõttu ja GPRS levi tõttu, ei saa me garanteerida et GPS seade suudab alati 100% ühendust võtat ja asukoha infot anda.

    GPS/GPRS levi on piirkonniti väga erinev ning igal pool on kehvema leviga piirkondi ja ka leviauke.

    PGPS tehnoloogia on väliskeskkonas kasutamiseks, seetõttu on raske saaavutada GPS täpsust kui seade asub hoones.

  • Kas Spotguard annab asukohainfot teistes riikides?

    Spotguard töötab igal pool, kus on olemas GPRS-võrk. Telekommunikatsiooni teenuse katvuse annavad Telenor ja Telenor’i roamingu partnerid üle maailma.

  • Kuhu ma paigaldan Spotguardi seadme et tagada parim levi?

    On soovitatav paigaldada Spotguard seade selliselt et ta ei puudutaks otseselt metalli, süsinikkkiudu, tugevdatud klaasi või betooni. Need materjalid vähendavad raadiosignaali ja mõjutavad ka seadme täpsust ja tööd.

  • Kas Spotguard on veekindel?

    SpotGuardi karp on IP klass 67. See tähendab et see on tolmukindel ja talub vees olemist väga lühikeseks ajaks. Seetõttu ära paigalda seda vee alla, see võib mõjutada ka GPS signaali vastuvõtmist ja  GSM sagedust.

  • Mis on GSM signaalid?

    Ülemaailmne süsteem, Mobiilside GSM on mobiiltelefonides maailmas kõige laialdasemalt kasutatav vorm. Kasutades GSM signaale, mitmelt mastilt, saadakse kätte ligikaudne asukoht, koso linna või piirkonan ühtlustamisega. GSM asukohta näidatakse kaardil ringina. Spotguard ei paikne mitte tingimata ringi keskel, vaid kusagil selle ringi sees. Toitekulu optimeerimiseks on GSM Spotguard Basicu puhul kasutatav meetod – selleks et pikendada Spotguard patarei eluiga. Spotguard Plus seadmetes saab kasutada ka GSM triangulatsiooni kui peamist positsioneerimise meetodit või siis kasutada seda vaid juhul kui GPS signaal pole saadaval.

  • Mis on GPS signaalid?

    Global Positioning System (Ülemaailme positsioneerimise süsteem); GPS süsteem koosneb 24st satelliidist, mis tiirlevad ümber Maa. Kasutades GPS raadiosignaale, saadakse the Spotguardi asukoht, andes ligikaudselt ka lähima maantee ja võimaluse korral ka maja numbri. GPS side puhul kulutab seade rohkem tpatareid, kui kasutades vaid GSM positsioneerimist. Seetõttu soovitame GPS positsioneerimist kasutada vaid lühiajaliselt selleks et säästa patarei eluiga, näiteks juhul kui varguse korral on vajalik täpsem asukoht. GPS moodulit sisaldab vaid Spotguard Plus seade.

  • Minu Spotguard pole süsteemis raporteerinud.

    Spotguard võib asuda GSM signaali saatmiseks keerulises kohas. Näiteks garaazhis, konteineris või praamil. Raud/teras ja betoon , võivad mõjutada signaali tugevust ja põhjustada levi porobleeme.  Spotguard hakkab uuesti raporteerima kui GPRS side on taastunud.

  • Kuidas ma saan näha kaardil oma SpotGuard seadet

    Logides sisse Spotguard App-i või Guardsystems Fleet-lehele kasutajatunnustega, mille saatsime Teile kui seadme leping meieni jõudis.

  • Miks minu Spotguard pole raporteerinud või on raporteerinud ebatäpselt?

    GPS satelliit signaali tehniliste iseärasuste tõttu ja GPRS levi tõttu, ei saa me garanteerida et GPS seade suudab alati 100% ühendust võtat ja asukoha infot anda.

    GPS/GPRS levi on piirkonniti väga erinev ning igal pool on kehvema leviga piirkondi ja ka leviauke.

    PGPS tehnoloogia on väliskeskkonas kasutamiseks, seetõttu on raske saaavutada GPS täpsust kui seade asub hoones.

  • Vajan rohkem Dallas võtmeid, mida ma pean tegema?

    Dallas võtmeid saab juurde tellida saates meile kirja info@guardsystems.ee või helistades meile.

    Tellimuses peaks lisama informatisooni nende kasutajate kohta, kellele võtmeid vaja on*:
    – Nimi
    – E-mail
    – Mobiili number

    * Juhul kui lepingus on nii määratud, võib vajalik olla veel ka lisainformatsioon.

  • Ühendasin kogemata ekslikult kaks sõitu. Mida ma nüüd teen?

    Ühendamise saab hõlpsasti taastada. Ühendatud sõidud on sõitude nimekirjas märgistatud ahela sümboliga STart/Stop aadressi all.

    1. Vali “Muuda sõitu” nupp sellel sõidul, milel tahad uuesti tükeldada
    2. Vali “Tükelda sõit” et tühistada ühendamine
    3. Sõit on uuesti tükeldatud

     

  • Ma unustasin ennast enne autosõitu identifitseerida, kuidas ma saan määrata oma sõidud?

    Travel log näitab puuduva juhiga sõitusid menüüs “Puuduv Juht” Sõitude all. See nimekiri on ligipääsetav kõigile juhtidele, kes kuuluvad sellesse osakonda.

    1. Vali ajaperiood, milla sõit toimus ja leia nimekirjast sõit.
    2. Vali “Muuda” nupp sõidust vasakult poolt
    3. Siis vali “Vali Sõit” järgmisel pildid
    4. See sõit on nüüd ühendatud sinu kui juhiga

     

     

     

  • Kuskohast ma leian travellogi kasutusjuhise?

    Kasutusjuhise leiad ikooni alt “Abi” ülal menüüribal:

     

     

     

     

    Siit on ligipääs nii juhi kui ka Administsraatori kasutusjuhistele pdf-vormis.